Studera eller ej ?!?!

Kommentarer
Jenny Erlandsson

hej Sara !! läste att du funderar på att studera och det tycker jag verkligen är en bra sattsning !! svårt att få fast jobb nu förtiden. jag själv ska börja plugga till hösten, socialarbetarprogrammet på högskolan i falun, kom in hösten -09 men eftersom vi fick lilla Gry ansökte jag om anstånd och fick behålla platsen och börja nu till hösten !! jkom in fast jag vart reserv först men det är många som inte tar sina platser. Hoppas du hittar nått intressant att läsa. Vi kanske blir studiekamrater :) ha det så bra !!

2010-01-15 » 16:52:27
Sara

Ja, det är verkligen svårt att få fast jobb i dagens läge

Jag hade tänkt läsa som behandlings- assistent .

Den utbildningen är också i Falun, så vi kanske ses :) Hadet så bra & hälsa familjen.

2010-01-18 » 10:46:40 BLOGG: http://sarise.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0