Ååå..typiskt..

Kommentarer
Anonym

om du kommer in i sthlm och börja utbildningen där, så kan du nog söka till falun när dom har intagning där sen och börja där i stället om du kommer in. Har för mig att en i systers klass gjorde så att hon började i falun men sökte till gbg sen och kom in. Kan ju vara ett alternativ. annars får du utnyttja tågresorna till att plugga :)

2010-02-02 » 17:53:13
mikkis

va kul gumman.ska börja plugga så småning om jag med. men måste ju veta vad jag vill bli först :) hihi. puss

2010-02-02 » 22:33:42 BLOGG: http://mikaelakarlström.blogg.se/
Sara

Anonym:Ja visst , de kan ju vara ett alternativ. Ja precis, det är perfekt att plugga på tågen.



Mikkis:Ja precis, kan ju vara en fördel gums :)

Det är inte så lätt, för finns hur mycket som helt att välja på.Men det är ju bättre att vänta än att hoppa in i något man inte riktigt vill egegtligen!

hade bra! PUSS

2010-02-03 » 09:42:20 BLOGG: http://sarise.blogg.se/
Jenny Erlandsson

var inte meningen att vara anonym, hade lite brottom att skicka iväg så jag glömde skriva namn :)

2010-02-03 » 10:20:22
Sara

Det är lungt :) Jag vart bara lite nyfiken på vem de va ;) Vart & vad va de du skulle plugga till hösten? Jag har hittat en intressan utbildning i Säter :)

2010-02-03 » 17:55:01 BLOGG: http://sarise.blogg.se/
Jenny Erlandsson

jag ska läsa socialarbetarprogrammet på högskolan i falun ! sökte även till en utbildning i Säter i höstas, psykiatrisk omvårdnad och för att komma in på den gör dom även en ntervju. Men jag tackade nej till intervju när dom ringde eftersom jag skulle få barn. Och nu har jag bestämt mig för att det blir socialarbetarprogrammet så jag tänker inte söka i säter igen, går på magkänslan nu, trotts att den är 3,5 å i falun och 2 år i säter. Är det psykiatrisk omvårdnad du tänkt ??

2010-02-03 » 20:51:46
Sara

Okejokej, så vare ja. kan du arbeta som socionom sen då när du är färdig? Ja precis, de är den jag tänkte på..tycker det låter intressant när man läser om de. Sen är de ju så brett, man kan jobba med så mycket efter utbildningen.

2010-02-04 » 10:05:26 BLOGG: http://sarise.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0