KLAPPARNA ÄR REDO :)

Kommentarer
Therese

Hihi vet en Alice som kommer bli glad över alla dom julklapparna:) Gitarren kommer hon bli så glad över, gissa om hon tjatar om att hon önskar sig en gitarr:)

2010-12-16 » 19:21:10 BLOGG: http://thereseberggrenjansson.blogg.se/
Anna

ser så mysigt ut :) Alice kommer nog att bli supernöjd :) hihi och jag har inte ens börjat :) förresten kom på att du fråga om vart jag tatuerade mig :) det är hos Pia i borlänge :) i mina ögon den bästa,men så säger man nog om den man går till :) vi är ju en hel drös som går där ifrån Långshyttan!!! Hoppas ni alla 3 får en bra jul :)

2010-12-16 » 22:50:30
SARA

Therese: Ja, jag hoppas lillbruden blir glad & nöjd :) Haha, ja jag vet , hon tjatar jämt om dendär gitarren & en skoter vill hon ha. Undra vad hon fått de ifrån? hmm hehe :)



Anna: Ja vi hoppas de :) Ja precis, såg de. Ja hon verkar ju grym iaf, bra att veta vad som finns att välja på och höra olika åsikter.Tack, detsamma :)

2010-12-17 » 18:29:29 BLOGG: http://sarise.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0